Iklan

12 March 2011

Ruang untuk membina....

Lega....rasenye bila cuti sekolah ni bermula. Sekurang-kurangnya aku dapat lari sejejap dari masalah ni. Mungkin jugak takdir mengizinkan aku untuk mengumpul kekuatan dan membina semangat.
Semalam pi sekolah...aku cuba terima seadanya keadaan sekarang....disekolah baru...alhamdullilah...kekuatan mula datang. Insyaallah lepas ni bersama rakan-rakan seperjuangan baru aku akan terus berjuang bersama mereka....'be humble in everything you do and where ever you are' ni la kata2 dari Wan Rustam dari Ladang Kerilla...masih aku ingat sampai sekarang...banyak betulnya kata-kata dia...
Mungkin jugak aku rasa aku ni masih dalam frasa menerima perubahan...yang menuntut kesabaran yang banyak. Terima kasih pada kawan2 yang tak putus2 memberi semangat!
Ringan sikit rase bebanan kat sekolah baru....boleh la tumpukan perhatian plak kat masalah yang dihadapi oleh pihak keluarga....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails