Iklan

17 March 2011

berdikit-dikit...

Alhamdulillah hari ni settle 1 masalah...tapi nak settle pun kena berdikit-dikit dan berjimat cermat....dan hasilnya...Fuhhh! legaaaaaa ...tak perlu aku menyusahkan orang lain ...semua aku settle sendiri je...bangga gak hati...kembang je hidung masa bayar tadi...Dalam hati dok cakap....Kak...duit tu saya simpan sendiri tu kak...dah setahun lebih dah aku kumpul tu...laju je ko kira ...pass tu bagi balik balance 20 sen ...aku bagi punye le berkaban2...ko pulangkan balik 20 sen je...tapi tak pela..LEGA.....dan yang penting aku tak nyusahkan orang....
   Pass ni ada satu lagi...sekali lagi terpaksa aku korbankan yang berkaban2...dan sah sekali lagi dapat balance sen2 je..tak pe la..pass ni main kutu lagik...mesti boleh nye ...tapi lambat la nak banyak...maklum la aku main kutu sorang2 je...tiap2 bulan turn aku...hehehehe...untung gila...main kutu sorang2 ni...kalau korang tak caya cuba la try!....ade yang aku main sebulan sekali....ade yang aku main tiap2 hari pun ade....sari  singgit....huhuhuhuhu....setahun banyak gak...aku dapat. untung ...tak de rebut turn...rileks je...tiap2 bulan masuk kantung sendiri...
   Next project kutu ni adalah untuk raya plak..fuhhhh ....suntuk tu masa tapi tak pe la cuba je dulu..sikit2 lama2 jadik bukit dan yang paling penting.....AKU TAK NYUSAHKAN ORANG LAIN......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails