Iklan

25 July 2015

Kadang-kadang...

Entah kat mana la silap aku aku...? Kadang-kadang hati ni terasa la jugak...tapi setiap kali benda terjadi aku akan kata aku akan cuba atasi dimasa akan datang.
Ada 2 benda yang selalu aku terlepas tiap tahun.Yang pertama cium tangan mak ngan apak dipagi raya...dan yang kedua ambik gamba keluarga.
Aku tak pernah nak salahkan.sape-sape dalam hal ni...bagi aku kelemahan yang datang kebanyakkan adalah dari aku...sebab itulah APAK...kalau dia kata pukul 8.00 am...maknanya 08.00 am.. Awal..bagus tapi lewat maknanya, minta maaf!..memang itu la yang di amalkan sejak dari kecik dulu, itu sebab aku tak pernah marah atau nak salahkan sesiapa...sebab kalau aku terlepas salah satu dari dua perkara ni adalah kerana aku LEWAT!
Tapi Alhamdullilah tahun ni tercapai jugak hajat nak cium tangan mak ngan apak dipagi raya. Puas rasanye selepas tak berkesempatan dalam beberapa tahun sebelum ni. Cuma yang masih miss ialah gambar keluarga. Masih terlepas lagi...aduh sedih gak rasa. Ye la ajal maut hanya tuhan je yang tahu...
Tapi aku mintak agar dipanjangkan umur mak ngan apak agar berpeluang lagi pada tahun depan. INSYAALLAH.....







No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails