Iklan

22 June 2008

BIRTHDAY AKU YANG KE -24?


Tarikh 18/06/2008 ni sangat penting untuk aku. Ni sebenarnye adalah BIRTHDAY aku....udah tua ke aku? Tak kisah le....yang penting hati...segar lagi! Ape yang aku dah kecapi selama hidup? pikir punye pikir kan kira okey la...dari seorang anak peneroka FELDA yang tak tahu langsung pasal dunia luar....sebab setahu aku selama aku sekolah dari darjah 1 sampai darjah 6 cume sekali je pergi K.Lumpur...itu pun ikut rombongan sekolah....seronok gile mase tu pergi Zoo Negara...aku rase semua haiwan yang aku tengok tu gerenti dah mati sebab nye aku dah tinggalkan sekolah SK. Trolak Utara dah 22 tahun...kecuali kura2kot sebab umur dia panjang. Aku sekarang ni pun dah 34 tahun...uban pun dah mula banyak ...cabut satu tumbuh 4 ...cabut je tumbuh ..naik letih aku. Tak Cukupk at kepala sekarang dah melarat sampai kat misai dengan janggut aku....ngerinye...Itu le kuasa tuhan. Tapi macamane pun aku puas hati sekarang ...aku dah hampir dapat ape yang aku nak....Bye!bye..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails