Iklan

17 June 2008

BBS 8475 Recovered

14.06.08 Aku kena pergi sekolah hari tu sebab ade ko kurikulum. Kami anjurkan Karnival Ko kurikulum. Aku jadik hakim Pertandingan kawat kaki. Acara nye awal pagi so...ade le peluang nak balik awal...Cikgu pun malas gak ape...tambah2 lepas minyak mahal ni...liat betul rasenye nak ke sekolah kalau tak de hal yang penting-penting. Mase nak pergi pagi tu aku ade nampak kete aku dulu...kete pertama...BBS8475...dia parking kat luar sekolah memandu Naidu. Aku tengok je la...
Masa balik aikkk la ade lagi...ape lagi aku ambik le gambar kete tu. Padan muke kete tu kene ambik gambar dengan tuan lama dia.
Umie, kakak dan adek ade kat Tanjung Malim...OOoooo depa shopping sakan ...Alhamdulillah umie dapat rezeki lebih sikit baru-baru ni ape lagi dia belikan kakak dan adek baju kurung dan baju raya sekali. Thank you Umie.
Sampai je kat rumah tahu je la adek...mesti terus pakai punya....hasilnye...ni la dia baju kurung yang umie beli.....Yeaaa!





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails