Iklan

12 May 2013

CJP....Jom Layan!

Masa sibuk dengan cerita kat TV penuh dengan cerita pilihanraya dan mandat 2013 boring tak tau nak tengok citer apa kalih punya kalih...terkalih kat TV9...kebetulan pulak episod 1...macam tayangan perdana 2 jam straight....kami sekeluarga layan je la..Eeh! best bangat! boleh kira la...boleh layan la...tapi setakat layan kat rumah je la...kalau citer kat 'persidangan meja kopi' confirm kena ... samada kena kutuk atau aku bercerita sambil syok sendiri...ahli persidangan aku rase depa tak layan citer2 ni...mungkin faktor usia kut....ok jom layan...

Sinopsis Cinta Jangan Pergi (CJP)
Drama bersiri Cinta Jangan Pergi (CJP) mengisahkan perjanjian manis dua kekasih sehidup semati namun siapa sangka dalam sekelip mata, takdir merubah segalanya. Lea Soraya (Tiz Zaqyah) dan Khalil (Remy Ishak) dua insan yang tidak pernah bertemu mula menjalin cinta secara tidak sengaja dalam perjalanan ke Paris.

Takdir bagaikan sengaja terus menemukan mereka apabila sekali lagi mereka ke destinasi yang sama untuk menjelajah ke seluruh Eropah bersama.

Apa yang terjadi antara mereka ketika dalam penjelajahan? Nantikan variasi drama terbaik Cinta Jangan Pergi, April ini hanya di TV9!

Pelakon Cinta Jangan Pergi (CJP): Remy Ishak, Tiz Zaqyah,Nadiya Nisaa, Josiah Hogan, Bil Azali, Esma Daniel, Ramona Zam Zam, Aleza Shadan dan Kartina Ayob

Pengarah: Kabir Bhatia

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails