Iklan

15 July 2010

WFE3450 lulus Ujian Perbatuan

12-14 Julai 2010...Ujian Perbatuan untuk WFE...tujuan adalah untuk menguji ketahanan enjin tuanya . Ceh! tak de lah...saje nak bawa kwtw ni pi berjalan...sambil merapatkan lagi silaturrahim antara kami hehehehe....Aku bawak kete ni pi Penang untuk menghadiri Mesyuarat Pemantapan Pemeriksaan SPM 2010...anjuran Lembaga Peperiksaan Malaysia...Hotel Royal Penang.
Mula2 debar gak nak bawak sebab WFE ni tugasan dia cuma bawak aku pi sekolah ngan balik sekolah je...tapi kali ni aku serahkan tugasan yang agak berat kat WFE3450.
Betul-betul diluar dugaan aku...rupa2nye disebalik rupa yang dah pudar tersimpan stamina yang menakjubkan....WFE bergerak lancar tanpa masalah dan pergerakan yang lancar menambahkan lagi aku punya keyakinan....Go WFE...do...PERODUA....sekarang aku lebih yakin dengan Perodua berbanding Proton.....
Sampai Penang dalam 5 jam gak la dari Lembah Beringin...Pelan2 berenti2...ye la travel sorang2 nak buat apa rushing....Mesyuarat konfirm boring...So aku biarkan je la WFE berehat....
Masa nak balik 14/07/2010 eehhhhhhhh......payah pulak nak hidup...Gabra mangkuk kejap aku...Ye la orang tua lambat sikit kot...tapi dah hidup je...aku nekad rembat balik Lembah ...non stop...sebab kuar pun dah kul 2.00 pm ....tapi alhamdullillah...stamina WFE maintain je...temperature ok je...lagi pun hujan sikit...so aku nekad je la....tapi bila nampak kete rosak tepi jalan je....gegar juga hati.....tapi sebab rasa confident tebal lagik sebab tak de masalah masa pergi hari tu...kurang la gayatnye kalau tengok ade kete tersadai kat tepi Highway tu tapi sebaliknya rase bongkak le skit....CEH ...! kete aku ni buruk je TAK ROSAK PUN heheheheehhheee......ok...aku salute kat WFE..kita akan bersama sampai bila2....selagi poket ku kering tidak berisi...sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails