Iklan

04 March 2010

SUKAN TAHUNAN KALI KE-25

Macam biasa la tiap2 tahun je sekolah wajib buat sukan...tapi bagi aku ...baru 8 tahun berkhidmat pun dah rase macam nak muntah dengan benda nie...semua nak cantik..semua nak sempurna...tapi DUIT TARAK.....Ceh...kalau setakat air liur je modal tak payah la....hanya pengemis je yang boleh carik makan dengan air liyo ni....semua harap simpati orang nak kasik....mintak sponsor kat sana...mintak kat sini...malu je....semua nak kena mintak....
Perasmi tahun ni plak nak yang gempak...Dato' On Ka Chuan.....ahli parlimen kawasan Slim je pun...lagik la depa (Para Pentadbir) no kalut.....buat itu ....buat ini.....tapi takat tunjuk dengan jari je...yang pening kepala...pencacai macam aku ni.....adush! Tension betoi....
Kalau aku ni tak de hutang .....aku rase lama dah aku berenti dari kerja sekarang ni....tapi......
Hari ni dah hari khamis.....raptai dah selesai....cuma ade le pulak pertandingan menghias khemah....khemah sape yang cantik? bila nak buat? modal nak menghias? HHHHHHaaaa pandai2 la engko pikir.....depa tau WAAAAA .... cantiknya......nanti orang tanya sape yang buat ....ENTAH!...tapi kalau pegawai atasan yang tanya....Oooooo itu semua cikgu SAYA le yang buat...
Hipokrit! tu la yang depa tau.....kaki bodek....kaki ampu.....kaki tipu (orang yang memiliki kaki palsu) eeehhh... betoi ke?...ArGHHH lantak lah...aku malas nak pikir....cikgu semua dah lembik dah nak prepare semua benda....termasuk le memujuk budak suruh masuk acara....tangkap budak yang dipaksa masuk acara....
Golongan yang aku benci sekali ialah no. 1 mestilag Pentadbir....giler la kalau ade orang suka boss die...2. yang ni golongan yang sepatutnya kena campak kat landasan keretapi berkembar....orang sibuk2 buat persiapan dia dok kat bilik guru ...sambil2 buat kerja...pas tu hilang pi keluar minum.....pi cuci kereta.....pi service kereta....pass tu balik2 je KOMPLEn sana2 sini....bila boss tanya depa la yang kuat cakap...bagi cadangan sana cadangan sini...masa buat hARAM>>>>>>>>.....to be continued!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails