Iklan

11 August 2007

Perkembangan Proton City



Berkat promosi kamiminggu lepas dihujani panggilan yang bertalu-talu pasal nak sewa rumah.....last sekali En. Hasbi yang aku bagi...dia kakitangan UPSI, dah berkahwin dan anak dua...orang rumah dia orang Besout. tadi kitaorang saja nak tengok rumah ....ooooodia dah ade angkut barang rupanye...tak kesah la...dari bagi orang bujang biar la orang dah kahwin....tapiaku tak puas hati la aku tanya dia kerja apa kat UPSI dia tak nak jawab....
Masa balik dari Pasar malam tadi gak kami singgah kat tapak pelancaran rumah bangalow kat Bernam Jaya (kat tepiTol Tanjung Malim) Masyaallah keciknya rumah dia.....cantik tumemang la cantik tapi kawasan dalamrumah dia kecik sangat....tak berbaloi dengan harga yang paling murah 244,000 keatas.....
Kat tol Lembah Beringin pulak nampak Gen 2 Sedan Baru tengah lepak kat situ...PEEEH! teringin nye aku.....tapi kan lepas kira punya kira.....sepak sana sepaksini aduhai.....budget tak cukupla....Jadi ...KENARI FOREVER le gayanye(baru je pancit tadi....).
EPL dah start minggu ni.....tadi team aku TOTTENHAM baru je kalah dengan Sunderland (team Roy Keane) frust betol aku....tapi aku tetaptak akan jual Berbatov sebab aku yakin pas ni dia gerenti akan score banyak.....kejap lagi liverpool pulak main....... harap-harap fernando Tores tu score la.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails